top of page
  • תמונת הסופר/תYuval Alon

קורס הדרכה עם ג'ון פרדריקסון - מפגש מסכם 7.5.2022

שמחים לעדכן כי בתאריך 7.5.2022 נראה את שלושת מפגשי ההדרכה ברציפות ולאחריהם יתקיים דיון של שעה עם ג'ון פרדריקסון - יום שבת - 17:30 - 22:00 שעון ישראל. כל מי שנרשם יוזמן למפגש זה ללא עלות וכל מי שטרם הצטרף מוזמן להצטרף למפגש השלישי בתאריך 28.4.2022 ולמפגש המסכם כאמור.


קורס ההדרכה מאפשר למידה חוויתית מצפייה בהדרכה חיה (על טיפול אשר צולם בווידאו) על ידי אחד המורים המובילים בטיפול דינמי חוויתי בעולם ג'ון פרדריקסון אשר מתמחה בהבנה עמוקה של נפש האדם ובעיקר מלמד כיצד ניתן להנגיש למטופל את האפשרות ליצירת שינוי בטוח ומשותף יחדיו.


הלמידה מההדרכה היא כה רבת מימדים וכה עשירה אשר באמת קצרה היריעה ואין טוב ממראה עיניים ללמידה באינטראקציה בין יובל אלון לבין ג'ון פרדריקסון.


ג'ון פרדריקסון מתמחה באימון מכוון בפסיכותפריה והוא בעל יכולות הוראה מופלאות אשר גורמות למפגש הפסיכותפריה להיראות כמו שירה ואמנות במיטבה והכל בשפה פשוטה - ברורה- בדיבור פשוט וגובה העיניים הכולל הזמנות רבות לחוויה רגשית מתקנת וראייה כל כך עמוקה ורבת מימדים של תהליכים.


מספר פנינים מההדרכה עם ג'ון פרדריקסון :


*** כל מה שהמטופלת עושה בטיפול הוא מושלם כי היא מראה לנו היכן היא צריכה עזרה***

*** הזמינו את המטופלת להתגייס במשימה הטיפולית : "האם הגיוני בעינייך שנראה מה את מרגישה כדי שאת תוכלי להיות בשליטה על חייך במקום שהחרדה תשלוט בך?" האם הגיוני שנראה מה את מרגישה כלפיו כדי שתוכלי להנות מהמח הפורה שלך במקום מהמח שאומר לך שאת צריכה לברוח מהרגשות שלך?***

***הזמינו את המטופלת לבחור : "האם תרצי להרגיש את הרגשות שלך כאן כדי שבחייך הם אלו אשר ינחו אותך בבחירות שלך במקום שהפחד יהיה זה אשר ינחה את בחירותייך?

***אין מטפל שהצליח להתגבר על התנגדות של מטופל - רק כח היצירה וההחלמה במטופלת הוא זה אשר יכול להתגבר על ההתנגדות מהעבר לדעת ולהכיר את עצמה***


כל אלו ועוד!


מוזמנים ומזומנות להצרף ללמידה הנפלאה אתנו. הזדמנות פשוט נהדרת ללמידה כל כך רבת מימדים. תוכלו לראות כיצד הדרכה בפסיכותפריה יכולה להיות, באמצעות טיפול אשר מצולם בוידאו ניתן להפיק כל כך הרבה למידה בכל כך הרבה מישורים וג'ון פרדריקסון הוא מורה משכמו ומעלה.


להצטרפות ללמידה :





70 צפיות0 תגובות
bottom of page