top of page
  • תמונת הסופר/תYuval Alon

סמינר של יומיים עם ג'ון פרדריקסון! יצירת שינוי בטוח במשותף

בהמשך להוצאת תרגום יצירת שינוי במשותף, הקהילה הישראלית שמחה מאוד לארח את ג'ון פרדריקסון לסמינר של יומיים. בסמינר נתמקד בסוגייה המרכזית של רגשות מודחקים על ידי הגנות וחרדה ונלמד כיצד לעזור למטופלים לגייס את כוחות הריפוי אשר מצויים בהם על מנת ליצור שינוי בטוח במשותף. ביום הראשון בסמינר נלמד כיצד לעבוד באופן הדרגתי עם דפוסים, אמונות, הגנות אשר מונעים מחמלה ורגשות לעלות למודעות וביום השני נלמד כיצד לעבוד עם מטופלים אשר סובלים מחרדה גבוהה וכיצד לאפשר להם ללמוד לווסת את החרדה שלהם על מנת שיוכלו לבוא לידי ביטוי באמצעות היכולות שלהם והפוטנציאל אשר החרדה מכסה.


הסמינר יהיה מבוסס על עבודה עם מטופלים בהתנגדות גבוהה ועבודה עם מטופלים שבריריים מתוך תרגום יצירת שינוי במשותף, כמו גם מתוך יצירת מרחב בטוח במשותף (נמצא בתרגום בימים אלו- הוצאה לאור - תחילת 2023) ותרגום פרקים נבחרים ממנו יישלחו לכל המשתתפים בסמינר.


מומלץ מאוד להירשם לחווית למידה משמעותית שתעזור לכם לקבל כלים אפקטיביים גם לעבודה עם מטופלים אשר אתם מרגישים תקועים איתם הן בגלל שהחרדה גבוהה מדי והן בגלל שהגנות לא מטופלות באופן שניתן יהיה להגיע ללבו של המטופל.


13 ו- 14 ביוני - 15 עד 23 שעון ישראל.


לפרטים נוספים והרשמה :https://eventbuzz.co.il/lp/event/vnccy



מומלץ מאוד להשתתף במפגשים הקרובים שלנו (במיוחד אם טרם השתתפתם בסמינרים אתנו) מפגש ההדרכה המסכם עם ג'ון פרדריקסון בתאריך 7.5 - מפכש הקהילה בתאריך 14.5 והסמינר הראשון בISTDP בעברית בתאריך 11.6. כל האירועים מצויים בדף האירועים או בדף הפייסבוק שלנו.


מומלץ לרכוש את תרגום יצירת שינוי בטוח במשותף: פרדס הוצאה לאור (pardes.co.il)



172 צפיות0 תגובות
bottom of page