top of page
  • תמונת הסופר/תYuval Alon

סמינר - קרבה רגשית בטיפול - 4 ו - 11 בספטמבר

אני שמח להציע שני מפגשים אשר יעסקו בנושא קרבה רגשית בטיפול, כיצד ליצור קרבה רגשית עם המטופל מהרגע הראשון בטיפול אל עבר הנושאים המרכזיים בטיפול תוך שימוש בטכניקות והתערבויות שונות אשר יוצגו ויוסברו במהלך המפגשים.


בכל מפגש יוצגו טיפולים אשר צולמו בוידאו וביחד נצפה בטיפולים וההתערבויות יוסברו לאורך הצפייה עם הדגשת העיקרון המרכזי: תגובות המטופל להתערבויות וכיצד המטפל מתערב בהתאם לתגובות המטופל, לנושאים אשר המטופל הבהיר כי חשובים לו, למטרות והמשימות הטיפוליות ועוד.


המיקוד המרכזי יהיה עבודה חוויתית בכאן ועכשיו עם מה שעולה ברגע הנוכחי אל מול המטרות אשר המטפל והמטופל קבעו יחד ותוצג העבודה המשותפת של המטפל והמטופל/ת אל עבר השגת אותן מטרות באופן חוויתי בכאן ועכשיו.


קרבה רגשית כוללת בראש ובראשונה מיקוד טיפולי ספציפי ודורשת מהמטפל להיות ממוקד ונוכח על מנת לעזור למטופל להשיג את מטרותיו ואת השינוי בטיפול. באופן מעניין, המטפל הוא זה אשר צריך להשתנות לפני המטופל על מנת להוות מודלינג לכך שניתן להיות פתוח, ממוקד, אסרטיבי, רגיש, חותר למטרה באופן שרואה את האחר ואת התמונה הרחבה. בעוד משתנה המטפל הינו חשוב - בו זמנית הוא לא מקבל מספיק מקום ודיון בעוד ישנו מיקוד רב על המטופל (מה המטופל עושה בטיפול ולא מה המטפל עושה על מנת לעזור למטופל להשיג את מטרותיו), יש פחות מידע על משתנה המטפל על מנת ליצור עבור המטופל את האווירה והתנאים המתאימים לשינוי, בסמינר זה נתמקד רבות במשתנה המטפל ובתגובות המטופל להתערבויות אלו וחוזר כהליך של ביופידבק מעגלי במהלך הטיפול אשר מזין את עצמו.


"המטופל תמיד עושה את הדבר המושלם בטיפול, התפקיד שלנו כמטפלים הוא להבין למה ההתנהגות של המטופל היא שיתוף הפעולה המשולם" ג'ון פרדריקסון).


למשל : מטופל אשר פסיבי - הפסיביות שלו בטיפול היא מתנה כאשר מובהרת שכן כעת אנחנו יכולים לטפל בה כאשר היא עולה ביחד בשיתוף פעולה, לא נרצה שהדפוסים ימשיכו להתנהל בסתר אלא נרצה שהמטופלים יביאו את הדפוסים אל הפתוח איתנו כדי שנעבוד עליהם יחד בכאן ועכשיו. ("שיתוף הפעולה המושלם").


הרשמה מוקדמת לסמינר עד לסוף חודש יולי - לזריזים שביניכם : 250 ש"ח עבור שני הסמינרים - 150 ש"ח עבור סמינר אחד.

לאחר מכן : 350 ש"ח עבור שני הסמינרים - 230 ש"ח עבור סמינר אחד.


לאלו אשר השתתפו בסמינר הקודם בחודש יוני - יוצג טיפול ההמשך עם המטופל אשר ראיתם ואפשר יהיה לראות את ההתפתחות המשמעותית אשר הוא עבר.


ימי ראשון - 4 ו - 11 בספטמבר : מתחילים ב 20:30 - המפגש יימשך בין שעה וחצי עד שעתיים לכל היותר. בזום ויכלול שעה של צפייה ולמידה מטיפול אשר צולם בוידאו עם הסברים מפורטים תוך כדי - שאלות - ותשובות ודיון.

המפגש יוקלט ותינתן אפשרות לצפייה פרטית לאחר מכן לכל הנרשמים.

להרשמה - 0522332179 - יובל אלון - פיבוקס - נא ציינו מקצוע טיפולי והתמחות בגישה מסוימת אם יש בהודעת וואטסאפ.


מצפה לראותכם!

יובל -

121 צפיות0 תגובות
bottom of page