top of page
  • תמונת הסופר/תYuval Alon

סוגיות קליניות -חיבור תאוריה וקליניקה - מפגש חודשי שני - ISTDP

המפגש השני יתמקד בהמשגת התאוריה דרך דוגמאות מהקליניקה בנושאים אשר משותפים לכל מטפל.ת ללא קשר לגישה בה הם מטפלים. במובן הזה ISTDP היא מטא תאוריה פסיכולגית אשר עוסקת באפשרות של תיקון דפוסי התקשרות אשר נפגעו בעבר דרך עבודה בכאן ועכשיו עם מיקוד ביחסי ההעברה, בדפוסי התקשרות בכאן ועכשיו, בעבודה משותפת של המטפל והמטופל, ביצירת ברית עבודה משותפת אל מול דפוסים הפוגעים במטופל, בעבודה ביכולת שהמטופל יכול לשאת ובעזרת הקשר הטיפולי הספציפי להגדיל את האפשרות לשאת רגשות וחרדה באופן ישיר למטרות בחיוו אשר הוא רוצה להשיג.


המפגש יקח אתכם צעד צעד בשלבי העבודה ויעשה לכן סדר בהבנת העבודה בגישה בשילוב דוגמאות חיות דרך מקרים אשר תוכלו להביא מהקליניקה ולשלוח לפני המפגש ודרך דוגמאות אשר אני אציף במהלך המפגש ככה שהתאוריה והקליניקה יהיו משולבים כל העת ותוכלו לראות כיצד ניתן לעבוד עם הגישה עם כל מטופל בהתאמה ספציפית עבור כל מטופל.


כל טיפול עוסק ביחסי העברה, השלכה, העברה נגדית, דפוסי התקשרות, ויסות חרדה, אוטונמיה ורצון המטופל הוא זה אשר מוביל את הטיפול אבל הייחוד של ISTDP הוא לתת כלים ספציפיים וחשיבה קלינית להתערבויות ספציפיות כדי לעבוד עם סוגיות מרכזיות אלו. חשיפה להמשגות אלו ולאופן העבודה איתם בקליניקה תוכלו לקבל במפגש זה ובמפגשים הבאים.



שימו לב כי בהרשמה אתם מקבלים אפשרות להצטרף לשני המפגשים בחודש אוקטובר.


לפרטים נוספים והרשמה :


https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc5f8rMZn2wt3WSjRhBdQlB_Lx9AHBFAOzBbOLYhMyI7a2bLQ/viewform?usp=sf_link

102 צפיות0 תגובות
bottom of page